ساریناجونساریناجون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره
آوینا جونآوینا جون، تا این لحظه: 1402 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
الناالنا، تا این لحظه: 1403 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

نازدونه خونمون سارینا

دخترونه ها👧🏻👧🏻👧🏻

دلنوشته ی مامانی

1392/6/20 0:55
222 بازدید
اشتراک گذاری

دخترآرزوهای من.....                                                       دل به آغوش سکوت میدهم صدای تو آرام آرام مرا به سوی خویش میخواندوآن علتی است  که دلم گاه گاه بهانه ی تومیکند گاهی آنقدر غرق دوست داشتن  تو میشوم که دلم میخواهد تورا درآغوش بفشارم  تاطعم واقعی دوست داشتن را بفهمی واحساس کنی واین را فقط یک مادر میفهمد وبس.........                      عزیزدر دانه ی من........                                                       در روزهای که گاه شیطنت های تو مستاصلمان میکند وبازیگوشیهای تو دستمایه ی قربان صدقه رفتنت میشود دوست دارم گوشهای تورا به امانت بگیرم تا آنچه حسرت  گفتنش بردلم مانده درآن پچ پچ کنم                                                 

فدای ژست زیباتجگر گوشه ی مامان........                                                میترسم ازبچگی کردنت که شاید شبیه یک عادت شود                                       میترسم ازآدمهای اطرافت که سرد وسردترمیشوند که مبادا تورادربر گیرد               میترسم از بزرگ شدنت که کودکی وسادگی فراموشت شود                               واما کلام آخر.........                                                       ای خدایی که درهمین نزدیکی هستی وصدایم رامیشنوی  کودکم را درهمه ی مراحل زنگی به تومسپارم وازتو میخوام به درجات عالی در زندگی برسانی به من نیرو ق.ت بدهی نازدونه رونه به نحو احسن تربیت کنم                                            

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بابای یسری جان
12 آبان 92 23:33
با سلام ممنونم که به وبلاگ دخترم سر زدید و با افتخار لینکتان کردم تا یادمان باشد دوستانی داریم به طراوت باران و سر سبزی بهار . وبلاگ قشنگتان قابل ستایش است . برای سارینای عزیزم
عشق مامانی وبابایی
پاسخ
سلام متشکرم ازحضورگرمتان ما دوستی راپاس میداریم حتی باسکوت