ساریناجونساریناجون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره
آوینا جونآوینا جون، تا این لحظه: 1402 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
الناالنا، تا این لحظه: 1403 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

نازدونه خونمون سارینا

دخترونه ها👧🏻👧🏻👧🏻

من عرفه نفسه فقدعرفه ربه

1392/7/29 21:52
249 بازدید
اشتراک گذاری

من ازنزدیکی دشت محبت نردبانی کردم پیدا                                      که تا قصر خدا هم پلکان دارد                                                         که درانجا دستهایم را بسویش باتمنا باز کردم                                      برایت بهترینها رادعا کردم                                                              دست نیاز             

مامان ومامانی رفتیم دعای عرفه مسجد ووقتی به الهی العفو میرسدنفس مامان دستهاش رو بالا میکردوصلوات میفرستادومیگفت خودمو دعا کردم وجود تو منو به خدا نزدیکتر کرده الان معنایقربانی رامیفهمم که خدا حضرت ابراهیم چرا مقامی داد                                                   قربان وقربانی                               الان باوجود نازدونه خیلی بهتر درک میکنم معنای قربانی کردن ومن هم دوست دارم لحظات خوش خودم را قربانی کنم برای بودن بیشتر وبهتر شدن دخترم وتنهای وادامه زندگی خودم را وقف دخترم وشوهرم کنم ومطمین هستم اجرم رامیگرم وبه هدفم میرسم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)