ساریناجونساریناجون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره
آوینا جونآوینا جون، تا این لحظه: 1402 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره
الناالنا، تا این لحظه: 1403 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

نازدونه خونمون سارینا

دخترونه ها👧🏻👧🏻👧🏻

جملات غمگین درباره پاییز

1392/8/7 23:49
332 بازدید
اشتراک گذاری

ds جمله های غمگین درباره پاییز

دختر با موهای بافته شده و قهوه ای رنگش بر روی نیمکت انتظار نشسته است
چشمان عسلی اش بارانی ست
و لباسش نارنجی رنگ . . .
صورتش را که ببینی پر است
از غم و ماتم ، درد و هجرت . . .
آری تابستان که برود دختر می آید !
پاییز را میگویم . . . !
::
::
کاش چشمانم را می بستم و اول زمستان باز میکردم !
امسال بی تو تحمل نبودنت را در پاییز ندارم . . .
::
::
میدونی چرا پاییز دلگیره ؟
چون “دلت” گیره !
چون دقیقا اون لحظه ای که کسی باید کنارت باشه نیست
چون باید سوز این سرما را تنهایی تحمل کنی . . .
::
::
شـباهت برگ های پاییزی و من !
هر دو به یک نحوی خورد شده ایم . . . icon sad جمله های غمگین درباره پاییز
::
::

جمله های غمگین درباره پاییز
ای دوست ناراحت مباش چون پاییز !
شاد باش
بگذار شکوفه های بهاری بر لبانت نمایان شود و از آن میوه یتابستانی لبخند به وجود بیاید . . .
::
::

پاییز آمد اما باران نیامد ؛ شاید آسمان به معشوقش رسیده است و دیگر دلش نمیخواهد گریه کند . . .
::
::
پاییز را دوست دارم چون معافم می کند از پنهان کردن دردی که در صدایم می پیچد ، اشکی که در نگاهم می چرخد …
آخر هم خیال می کنند که سرما خورده ام !
::

اس ام اس غمیگن
باز هم پاییز آمد
اما این بار دیگر نمیگذارم
مرا همچون برگی از شاخه های نگاهت بیندازی . . .
::
::

اس ام اس غمیگن
پاییز که پا میگذارد بر صفحه ی طبیعت
خورشید رنگش میپرد و کم نور مشود
گل ها ناراحت و پژمرده میشوند
و درختان لباس پر برگ خود را از دست میدهند ,
شب ها تیره تر میشود, ستاره ها گم میشونده و ابرها پدیدار !
بیچاره پاییز !
مثل اینکه او هم چون من قدم هایش برای همه شوم است و همه ز دستش فراری . . .
icon sad جمله های غمگین درباره پاییز
::
::
نیمکت چوبی کهنه نم گرفته زیر بارون ، زیر سقف بی قرار شاخه های بید مجنون ، ابر بی طاقت پاییز مثل من چه بی ستارست ، مثل من شکسته از این نامه های پاره پارست . . .
::
::
پاییز فصل رسیدن انارهای سرخ استو انار چه دل خونی دارد از رسیدن . . . !
::
::

اس ام اس غمیگن
باران امسال را من به عهده گرفته ام
آنقدر بغض در گلویم تلنبار شده و اشک درون چشمانم در کمین نشسته که فکر کنم
پر باران ترین پاییز روزگار را من رقم بزنم . . 


مثل بهار نیستم که همیشه دلم سبز باشه ، مثل تابستون ,خشک هم نیستم !
من مثل پاییزم
گاهی خیس ز بارون چشم و گاهی سرد و بی روح ز بی رحمی روزگار . . .
::
::

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آرینا مو فرفری
6 آبان 92 12:24
سلام به دوست گلم و مهربونم خوبی ،خوشی؟سارینا جونم خوبه؟دوستون دارم


متشکرم فداتشم خوبیم دخترگلت خوبه؟