ساریناجونساریناجون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره
آوینا جونآوینا جون، تا این لحظه: 1402 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره
الناالنا، تا این لحظه: 1403 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

نازدونه خونمون سارینا

دخترونه ها👧🏻👧🏻👧🏻

غدیرخم وجملات بیادماندنی

1392/8/7 23:50
216 بازدید
اشتراک گذاری

غدیر! بهاى هر چه بهاران، طراوت قطره قطره‏ ى باران
عطر دل‏ انگیز نعمت ولایت
و… موهبت هدایت!
مبارک باد
::
::
در روز غدیر دین حق کامل شد
اندیشه ی پست دشمنان باطل شد
چون ماه فراز دست خورشید آمد
فرموده ی “اکملتُ لکُم” نازل شد
عید غدیرخم مبارک::
::
صاحب این دل شیدا مهدی است
مقصد قافله ها تا مهدی است
به خدا عید غدیر هرسال
موقع بیعت ما با مهدی است
دست مردانه به دستش بدهیم
سر به فرمان مطاعش بنهیم

xa1 جملات زیبا و دل نشین به یاد هم بودن

یادت را از من نگیر !
بگذار من هم مثل سهراب بگویم:دلخوشی ها کم نیست !

::
::
من یاد تو را تا کردم و لای آن کتاب حافظ روی طاقچه که تو به من هدیه کرده بودی پنهان کردم . . .
آری خوب می دانم که دیگر نیستی ولی چه کنم که همه ی فال هایم تا ابد بوی تو را خواهند داد ؟!
::
::
با صداقت مینویسم من اسیر نازتم::
::
مرا از یاد برد آخر .
ولی من بجز او ، عالمی را بردم از یاد . . .
::
::
مشکل از اونجایی شروع شد که خودش رفت اما یادش نه . . .
::

::
::

آنهایی که با چشم کمتر دیده میشوند ، در قلب بیشتر یاد میشوند
مثل “ تو ”
::
::
من مانده ام با یاد تو
و بغضی که لگد می زندجمله های زیبا
یاد تو حس قشنگی ست که در دل دارم
چه تو باشی چه نباشی “ نگهش می دارم ”
::
::
جمله های زیبا
روزهاست از سقف لحظه هایم یاد تو می چکد
اگر باران بند بیاید از این خانه می روم . . .
::
::
تمام ذهن مرا گرفته است نام تو ، یاد تو ، کلام تو ، نگاه تو ، صدای تو ، ولی دستانم خالیست !
::
::
نمی دانم وقتی صدایم را شنیدی دوست داشتی کی باشه ؟
متاسفم که اون نیستم !جمله های زیبا
جز یاد خودت هیچ خیالی به سری نیست / از سر نرود فکر تو چون مختصری نیست
آنگونه مرا کرده دو چشمان تو جادو / کز خود شده ام بیخود و از من اثری نیست
( ابراهیم مالکی نژاد )
::
::
اجابتش مهم نیست
نیاز من به آرامشی است که بدانم تو به یاد منی . . .
::
::
جمله های زیبا

به یاد کسى بودن قشنگ ترین هدیه اى که نیاز به بسته بندى ندارد !
::
::
” تو ” آن نیستی که به یادت بیاورم ، “ تو ” آن همیشه ای که به یادم می مانی . . .
::
::
اغلب فکر میکنیم اینکه یاد کسی هستیم
و با خاطره ی کسی زندگی می کنیم ، منتی است بر گردن او
غافل از اینکه اگر یاد کسی هستیم
این هنر اوست ، نه هنر ما . . .
::
::نوشته ها بهانه است !
فقط مینویسم که یادآوری کنم به یادتم
باورش با تو
::
::
جمله های زیبا

یادت که می افتم ، از شوق دهان چشمانم آب می افتد !



ولی بیشتر از اونی که منتظرش هستی بیادتم . .
::
تو را میخواهم . . .
در این جمله اندوهی ست ؛ اندوه نداشتنت !
گر بخواهی یا نخواهی نازنینم یادتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)