ساریناجونساریناجون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره
آوینا جونآوینا جون، تا این لحظه: 1402 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
الناالنا، تا این لحظه: 1403 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

نازدونه خونمون سارینا

دخترونه ها👧🏻👧🏻👧🏻

خاطره دخمرم

1392/7/26 2:05
219 بازدید
اشتراک گذاری

خوشگل مامان هرچی بزرگتر میشی جذاب تر وعزیزتر میشی وحافظه ی خیلی خوبی داری امروز رفتیم عیادت عموی باباجون چند ماه پیش عروسی پسرش بود تادرخونه شون رودیدی گفتی اینجا نریم ببیی (گوسفند)دارن بریم خونمون وما حیرت زده شدیم بابا حافظه باهوشجیگرم بهش میگم سارینا کوچولو میگه اوچولو اوددتی فدای تو جییییییییییییییگرم دخمرنازم امروز ظهر باهم ظرفهای ناهار روشستیم روسینک نشست وآب بازی کرد نازدونه خیلی تمیزه ومرتبه عزیییییییییییییزمWashing Dishes

خوشگلم وقتی دارم جارومیکنم میگره خودش جارو کنهوقتی گردگیری میکنم کمکم میکنه عشق منه viannen_24.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

توت فرنگی(مامان علیرضا)
29 مهر 92 20:41
سلام عزیزم
ممنون به من سر زدی
ماشالله به این دختر

خدا حفظش کنه
آفرین که کمک مامانت می کنی
عزیز دلم
ای جانم


خواهش میکنم خوشحالم کردی عزیزم عید شمامبارک
الناز
4 آبان 92 22:49
خانم کوچولو افلرین عزیزم.....ماشاالله خانمی هستی برای خودت عزیزم


ممنون عزیزم