ساریناجونساریناجون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره
آوینا جونآوینا جون، تا این لحظه: 1402 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره
الناالنا، تا این لحظه: 1403 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

نازدونه خونمون سارینا

دخترونه ها👧🏻👧🏻👧🏻

خاطره ی من

1393/2/27 2:31
596 بازدید
اشتراک گذاری

فرشتهفرشته کوچولو من زیبای من همه جا تو را میبینم حتی در فنجان
خانومی عاشق عکس انداختن وفوری میاد میگه
بیبینم
خاطره من
نی نی اوچولو بودم
خونه امیر محمد
خونه
عمه محبوبه رفتیم عید دیدنی مامان ازم عکس میگیری اینم عشق منه
 

پسندها (5)

نظرات (2)

مامانی
24 خرداد 93 11:30
شیرین جون کجایییییییییییییییییییی
الهام مامان امیرعلی جیگر
14 تیر 93 18:06
-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ماه مبارک رمضان مبارک