ساریناجونساریناجون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره
آوینا جونآوینا جون، تا این لحظه: 1402 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره
الناالنا، تا این لحظه: 1403 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

نازدونه خونمون سارینا

دخترونه ها👧🏻👧🏻👧🏻

ساریناجون وشیطنت هایش وشیرینی هایش

1392/11/28 11:11
538 بازدید
اشتراک گذاری

شیرینی زندگیمان
سارینا جون وشیطنت هایش
دخترنازم که دراین روزها بسیارحساس وتیزبین شده ودرحال الگوبرداری احساس میکنم بااین احوال وظیفه ی من سخت ترمیشود واین که میگویند بچه های رفتارهای پدر ومادر راضبط میکنندوآن راتکرارمیکنندواقعی است آخه من به باباجون وقتی مخالفت میکنم میگم نه بیخودوقتی داشتم صحبت میکردم با باباجون یهو هی گفت بیخود بیخود مامان کلی ذوق کرد وفشارت دادم بوسیدم آخه خیلی ازم تقلید میکنه
نمازم که تموم میشه میاد میگه (قبول باشه)ازحمام میام میگه(عافیت باشه)
میره خونه مامان صغری میاد صداش رومیکشه میگه (سسسلللام)
جالب اینجاست که من بهش نگفتم بگو چون خودم به خودش میگم بهم میگه فداش بشم خیلی دوستش دارم ودوستم داره وخیلی بهم وابسته شده آخه ما باهم همبازی هستیم تمام وقت درخدمتشم جیگرم
چون بابای این روزها مشغول آزمون ارشد است روزها سرکار شبها درس میخونه من جبران میکنم ولی قول داده آزمون روبده جبران میکنه خدا کمکش کنه انشالله قبول بشه خیلی زحمت کشیده سارینا جونی هم دعا کرده
چشم چراغ زندگیمان
دنیای زیبای باتوبودن رادوست دارم واحساس خوشبختی میکنم تورا دارم
به زندگی ما روشنی دادی دوستت دارم راستی الان دخمرم ٢٤کلمه رومیتونه بخونه ومرحله اول تراشه های الماس تمام شد
 سارینا وشاهزاده چخنازنیم وخنده هایش
ماهر وقت موقع عکس گرفتن میگوییم بخند دهانش را باز میکند این یجور ژست آشپزی خانوم طلا
اینم آشپزی مدرن خانوم خونه خانوم طلا باساز دهنیآوای انتظار غذا
آوای انتظار تا آماده شدن غذا

پسندها (1)

نظرات (3)

طراح نو
5 اسفند 92 23:03
-- تخفیف ویژه......به به چه نی نی خوشملی مامانی بابایی عید نزدیکه هاا قالب تکونی نمیخوای زود زود عکس نی نی خوشملتو بفرس برام تا برات یه قالب و یه تقویم خوشمل با تم و عکس خوشمل نی نی ناناست برات درس کنم بدو بیا منتظرم بهترین طراحی ها رو از ما برای وبلاگ نی نی خود از ما بخواهید یه سری بزن دست خالی نمیری با سفارش یک قالب ...تقویم رایگان..بالابر رایگان..صحفه وردی رایگان از ما هدیه بگیرید .همین الان اقدام کنید
ندا
10 اسفند 92 11:37
خاله بزرگ شدیا به مامانتم تو آشپزی کمک میکنی ...ماشالا منم دعوت کن دستپختتو بخورم
عشق مامانی وبابایی
پاسخ
خونه خودتون منتظریم کی تشریف میارید خاله جونم
ملینا
27 فروردین 93 11:24
دعوتم کن خوب خاله
عشق مامانی وبابایی
پاسخ
حتما خاله جون تشریف بیارید خوشحال میشیم