ساریناجونساریناجون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره
آوینا جونآوینا جون، تا این لحظه: 1402 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره
الناالنا، تا این لحظه: 1403 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

نازدونه خونمون سارینا

دخترونه ها👧🏻👧🏻👧🏻

نازنیم وآموخته هایش

1392/10/6 0:32
357 بازدید
اشتراک گذاری

 

ماهگیت مبارک عزیزم

فرشته ی زمینی من

دخترمامان دراین روزهای سرد گرمایی خانه ماست لحظه های با توبودن سرشار ازنشاط است 
عزیزدلم وقتی آموزش میدهم دقت میکنی وبه نظرم بچه ی باهوش هستی ودوست داشتنی هستی وبابا برایت تراشه های الماس گرفته وخیلی خوب پیش رفتی درتاریخ١٠/٨/١٣٩٢شروع کردم الان ١٠ کلمه را یادگرفتی وکارت را نشان میدهم درست جواب میدهی وازنحوه پیشرفتت خیلی راضی هستم وقتی بابا داره درس میخونه خیلی شیطنت میکنی واگر منم مشغول باشم به اتاقت میروی ودر رامیبندی ومیگوی قر کردم وما عاشقانه به دنبالت میایم ونوازشت میکنیم
نفس ما
شعر آقا پلیسه /گنجیشک خسته خسته/ تپلویم تپلو/یه توپ دارم قلقلیه/صلوات/ سوره توحید
اینا آموخته هایی نازدونه که با عشق بهش آموزش دادم
امیدوارم خدا کمکم کند که بتونم آنطورکه شایسته آنی کمکت کنم وفرزند خوبی پرورش دهم
❤شکلکهــای جالـــب
آرویــــن❤عزیزدل مامان دکتر بازی رودوست داره البته  خودش دکتر ومهرسان بیمار❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤
❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤
وبازی دیگرش اسب بازی یا با بالش یا.......
نازگلم به تمییز میگه نظیف البته دخترم نظافت رو رعایت میکنه شکلکهای جالب و متنوع آروین❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

وگاهی اوقات نی نی میشه وما بیبی مکنم واینم یه بازی دیگه
 شکلکهای جالب و متنوع آروینشکلکهای جالب و متنوع آروین2.gifجدیدا این حرکات  مسواک زدن رو یاد گرفتی وشیر آب روبازمیکنی ودیگه دیگه.......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ستایش
4 دی 92 12:42
شیرین جونم سلام چقدر ناز شده ماشا لا این دخترت خدا برات نگهش داره. وقتی وبلاگت رو دیدم خیلی خوشحال شدم که برای ثبت خاطرات قشنگتون این وبلاگ رو راه انداختی. از این به بعد بیشتر میام پیشت عزیزم مطمئنن تو یک مامان نمونه هستی با این همه آموخته های دختر زیبا رویت خانومی زودتر بهم می گفتی منم لینکت می کردم . من شما دوست خوبم رو لینک کردم با اجازه
عشق مامانی وبابایی
پاسخ
مرسی عزیزم نظرلطفت تونه خوشحال میشم بیشترباهم باشیم
مامان ستایش
8 دی 92 9:12
شیرین جونم سلام منم خوشحالم از اینکه یک خواهر دیگه واسه خودم پیدا کردم. و خوشحالم از اینکه اسم وب ستایش و سارینا شبیه به همه. برای اینکه بتونی حجم عکس موبایل کم کنی. عکست رو بریز توی کامپیوتر بعد روی عکس کلیک راست کن و openwith رو انتخاب کن بعد با پینت نقاشی باز کن در اونجا کنترل w بزن و عدد 30 یا 50 بزن بعد ok کن سپس save کن حجم عکست رو میاره پایین. سارینای عزیز رو
عشق مامانی وبابایی
پاسخ
سلام ممنون ازاینکه به ما سرمیزنید خوشحالم